søndag 27. juni 2010

Uterom!

Snart starter vi på hagen.. Siden vi flyttet inn i september i fjor har jeg gledet meg til å få en skikkelig terasse og platting forann og bak huset.
Planen er å ha terasse med 2 levegger og ett lite overbygg forann huset, og en platting med herregårdstein på fremsiden ved ingangspartiet. Vi er så heldige å ha en leieboer i kjelleren som vil hjelpe oss igang, og det setter vi stor pris på!!
I mens surfer jeg rundt i jakt på inspirasjon til vårt uterom..



Om noen vil tipse om gode nettsteder til inspirasjon så mottas det med takk!!
Ha en fin dag!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate