tirsdag 22. juni 2010

Travel sommer.

Tiden flyr, og vi har planer nesten hver eneste helg.
Sist helg var vi på Spa-hotell i Sverige, Selma Spa. Ett stort og nydelig hotell, ca 2 timer fra grensen.
Elena var som en virvelvind rundt på hotellet, så mye tid til avslapping ble det ikke.
Men det var veldig koselig å treffe slekten til Eirik igjen!

Vi har også feiret bryllup, ett fantastisk fint brudepar var det! Og Elena var veldig flink som brudepike.




Jeg bakte (såklart) cupcakes, sjokolade med rosa ostekrem, browniesbiter og jorbær.


Eirik har for tiden pappa-perm mens jeg har ferie, så vi koser oss hjemme med Caspian. Elena er ennå i barnehagen, men hun skal snart ha ferie hun også.
I morgen skal vi i bursdagselskap til Elenas venninne, og i den anledning har jeg bakt en marsipankake.
Men ikke hvilken som helst kake! Det er en magisk, rosa prinsessekake, med tryllestøv og ønskekuler.

Det er sukkerbrød i 3 lag, som jeg har fuktet med appelsinjuice. Så er det vaniljekrem, bringebærsyltetøy, bananer og rosa fløtekrem. Nam!
Håper den lille prinsessen blir fornøyd i morgen.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate