onsdag 2. juni 2010

Endelig er lillegutt frisk!

Etter noen dager med feber og forkjølelse er han tipp topp.
Men nå er jeg tett i halsen og nesen!
Arg!
Men sånn er det med små barn i huset. :)

Vil også minne dere alle om å sjekke ut trygg traffikk sine nye videoer om bakovervendt sikring!


Det er tross alt våre mest dyrebare vi kjører rundt med.
Her sitter mine to trygt bakovervendt :)


Litt dårlig bilde her men..
Sommeren er her! Og Elena har sansen for blomstene som spretter opp overalt.
Er det ikke verdens beste gave, å få en nyplukket blomst av en stolt liten jente?


ha en fin dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate