torsdag 24. juni 2010

Farger... hvilker farger?

Vi kjøpte nytt hus for snart 1 år siden, og i alle rom er det gipsvegger og tak. Og alt er hvitt.. hvitt hvitt hvitt overalt.
Vel, jeg liker den rene stilen, men nå er det nok. Jeg trenger FARGER!



Så vi har vært  på butikken og hentet mange fargekart, og det er jammen mye fin å velge i!
Jeg kunne tenkt meg en lyse blå, eller en lys brun/beige eller den nye hippe fargen; grå!

Mannen vil gjerne ha enda mer farge. Får se om vi blir enige. Vi er heller ikke enige om å male hele stuen, en vegg eller hele spisestuen.

(bilder hentet fra http://www.google.no/)
På Caspian sitt rom skal det i alle fall bli en fin mintrgrønn farge, sammen med en brun. Har fått tak i en gammel tallerkenhylle som også skal opp på rommet hans. Den er brun, tenkte på å male den hvit, men tror faktisk det blir finest uten maling!

Så nå surfer jeg rundt på nettet for å finne inspirasjon, men jeg trenger hjelp! Noen som har noen fine blogger å få inspirasjon fra?

1 kommentar:

  1. Heisann, jeg er rundt å kikker på blogger, og jeg må si jeg er enig i at det hvite standard-greiene blir man fort lei av! :P

    Men uheldgivis leier vi og KAN ikke gjøre noe med det.

    Vil du hjelpe oss i boligdrømmen vår? Ta en titt på bloggen vår da ;)
    http://varboligdrom.blogspot.com/

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate