tirsdag 6. januar 2015

Ny jobb, blogger for Haugesund Sentrum!

Hei!

Endelig, endelig kan jeg dele dette med dere. Jeg er ikke den mest tålmodige her i verden, så dette har kriblet lenge.
Jeg har fått i oppdrag å drive Haugesund Sentrum sin blogg, og jeg er så spent og klar for å vise dere alt det fine Haugesund Sentrum har å tilby.

Det første innlegget ligger ute, og hver onsdag fremover kommer det tips og inspirasjon som jeg deler med dere.

Sjekk ut bloggen her: Haugesund Sentrum blogg
Sjekk også gjerne Facebook-siden deres her:  https://www.facebook.com/Haugesundsentrum

Jeg kommer til å dele tipsene på min blogg også, så følg med :)


Veldig happy i dag!




1 kommentar:

  1. Så spennende! Vi har hytte i nærheten så kommer nok til å ta noen turer til Haugesund i løpet av sommeren, er ikke godt kjent der fra før så skal følge med på bloggen da når det nærmer seg :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate