søndag 4. januar 2015

Love Warriors - interiørtrend 2015

Hei! 
Love Warriors er ett svensk merke som virkelig har tatt av den siste tiden. Det bohemske men sterke uttrykket i bildene deres er vakkert og dekorativt i interiøret. 
På Bruno interiør i Haugesund sentrum fant jeg disse dekorative kulene. 


De er laget av skjell, og like fine året rundt. 


De mest populære posterne venter de inn igjen snart, så følg med på @brunointerior på instagram så får du det med deg når de kommer. 

Papirposer har stått sterkt i interiøret en stund, og denne fra Love Warriors er jo fantastisk fin. Mannen lurte veldig hva jeg skulle med en pyntepapirpose, men interiør må vel ikke alltid være logisk? :)



Ha en fin søndag! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate