mandag 17. februar 2014

Inspilling av "Smak" i Skudneshavn!

Hei!
På fredag var jeg i Skudneshavn for å spille inn en ny episode av "Smak" ( les mer her: Smak - interiør, trend og livsstil.l)
Flinke Elisabeth og familien har renovert, bygd på og pusset opp ett gammelt hus. De er ennå ikke helt ferdig, men det var veldig spennende å se hvor langt de var kommet, og hvor flott det var blitt!
En herlig lys stue og nydelig sørlandshus-stil.

Disse bildene er fra klippebordet til min kjekke kameramann, som alltid er like oppmuntrende når jeg gruer meg til å lag introen før hvert program, hehe.

Sjekk ut den flotte bloggen hennes her:

3 kommentarer:

  1. Kjekt å ha deg på besøk Silje.
    Blir spennande å se resultatene av alle du besøke ;o)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Hun er så flink den søteste jenta, Elisabeth:) Hun er så flink til å skape sin stil.....!!! Gleder meg til besøk fra deg, Silje:) Litt nervøs også, må jeg bare innrømme:) hi hi. Klem Ann Elin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate