torsdag 13. februar 2014

Det spirer og gror, og enkelt tips til fornying!

Hei!
Jeg fikk noen fine småløker av mannen på morsdagen, og det er så herlig å se når de begynner å spire.



Fint plassert i Kubus Bowl.

En liten Tine K vase ( disse finnes i mange størrelser og passer til både blomster og ulike tregrener).



Etter jeg var hos Susanne og filmet så fikk jeg ett tips av henne om marmor-folie.
Genialt må jeg si.


Jeg har sett meg lei på det trancherbordet vi har på kjøkkenet, men har ikke hatt tid til å male det. Men da ble det en enkel fornying med marmor-folie rett og slett.


Jeg har også gått opp det kule printet fra Lady and the kids, og du kan vinne valgfritt print og kortpakke ved å klikke her: 


Diamonds are for ever. 


I morgen er det avgårde for å filme en ny episode av "Smak", vi skal helt til Skudneshavn!
Ha en fin kveld!




4 kommentarer:

  1. Disse bildene fikk meg til å fornemme en vårfølelse. Lækre bilder med flotte detaljer.
    Ha en super helg.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Så masse fine detaljer hjemme hos deg :)
    Koselig med spirer!

    SvarSlett
  3. Hei Silje. Fine vårdetaljer. Men har et spørsmål til deg, som jeg håper du kan svare på.. Fungerer den folietoppen som arbeidsbenk? Har du etterbehandlet det med noe, da eller? Har den samme litt kjedelige Ikea-modulen, og er på leting etter en måte å fornye den på. Det ser fint ut med folietoppen, men bruker du den til å arbeide ordentlig på, eller bare som en flate å plassere ting på, typ?

    Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Jeg brukte den en stund, før vi flyttet trancherbordet. Men min erfaring er at det holdt veldig godt! Så lenge underlaget den er limt fast på er rent og tørt, så sitter den godt fast. Men så klart, hadde jeg brukt den lengre hadde den nok blitt mer slitt, jeg brukte den ikke så veldig lenge.
      Håper det svaret hjalp?
      :)

      Slett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate