torsdag 5. september 2013

Tips til småbarnsforeldre: spar penger og doner til en god sak!

Hei!
Klar for ett supert shoppingtips?? :D

Da jeg fikk en mail om denne bedriften : Barnehageklaer.no ble jeg veldig glad!
Er det en ting jeg stresser med hver høst så er det barnehage, og nå skoleklær/SFO. Dress, ull, støvler, fleece osv.. er det for lite? Ødelagt? Feil farge? ( jada, for favorittfargen er superviktig i følge min datter). Når ting er for små gir jeg dem videre til min søster, eller putter det i en pose til Fretex.


Deres visjon blir jeg glad av å lese:

Barnehageklær er et nyetablert firma med et unikt konsept. Firmaets grunder har lang fartstid som eier av natur og aktivitetsbarnehage. Hun har erfart mangelen på riktige klær i barnehagen til enhver tid, og har et ønske om å hjelpe foreldre til å sette sammen en kvalitetspakke med klær. Med dette vil hun gjøre hverdagen enkel og trygg for alle foreldre og barn. I tillegg har hun medarbeidere som har god erfaring med klær til barn, gjennom butikkdrift. Sammen har vi skreddersydd en innholdsrik pakke med kvalitetsklær til barn fra 1 til 12 år. Pakken består av sko og klær fra innerst til ytterst tilpasset alle årstider og værforhold. Vi har fått til et unikt samarbeid med en dansk leverandør som har 20 års erfaring med uteklær for barn. Klærne i pakken er utviklet i form av design og tilpasninger, slik at de passer hverandre og tåler norske forhold som kan være våte og kalde. Dette er kun gjort for klespakkene til Barnehageklær. 

Vi har samtidig et ønske om at alle barn skal få en trygg og god hverdag. Vår visjon vil også være å prøve og hjelpe så mange vanskeligstilte barn som mulig. Igjennom donasjon (les mer under Veldedighet) ønsker vi å bidra til å skape trygge og gode oppvekstsvilkår for barn.
Dere foreldre bidrar i størst grad til at vår visjon kan realiseres.

Barnehageklær koster, og kan være veldig dyrt.  Her betaler man altså 350 kr i mnd, slik at totalpris for denne pakken blir 4200kr totalt.
Barnehageklaer.no er ett veldig godt alternativ til hvordan jeg vanligvis handler barneklær. Jeg slipper å lete etter gode tilbud, kjøre rundt i butikk etter butikk osv..
De har ett flott utvalg i farger og i en pakke er ALT, ja alt du trenger til både høst, vår og vinter. Jeg syns det er fantastisk!

En pakke inneholder:

Vinterdress
Ullundertøy (eller du kan velge superundertøy)
Ullfleece sett
Hals
Cherroxer
Regnklær
Støvler
Regnvotter
Vinterlue
Hals 
Fleece sett
Ullstrømper
Vårdress/sett
Vårlue

Dette settet har jeg bestilt til Elena:



Det finnes også i disse fargene:


Og dette er klær du leier. Det vil si; du får hele pakken tilsendt fraktfritt. Så betaler du 350 kr i måneden i 12 måneder. Vil du da beholde klærne så betaler du en sum på 350kr ekstra, så er det ditt. Sender du det inn så donerer Barnehageklær de brukte klærne til gode formål.

Jeg har selv tidligere kjøpt Mikk-line dresser til ungene, og de er av veldig bra kvalitet. Det er faktisk den eneste dressen minstemann ikke har klart å slite hull i. Og vi har prøvd mange!

Til Caspian:



Til de minste får man hele dresser i ullfleece og fleece:



Jeg gleder meg til å få pakken, (merker det nesten gir en slags ro i sjelen å vite at alt er klart for både regnvær, vinter og vår!) og skal legge ut bilder av klærne når jeg får dem. :)

Ha en superfin torsdagskveld! 

Innlegget er laget i samarbeid med barnehageklaer.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate