torsdag 26. september 2013

Små hverdagslykker på rundtur i huset

Hei!


Dagene flyr, hjelpes det er så vidt jeg henger med.
Jobb, skole og jobb, skole. Jeg er glad jeg får skvist inn litt trening innimellom øktene.


Men huset, det har bært preg av travelheten de siste ukene. Det er lett å nedprioritere husarbeid når de travleste dagene går i ett, men i dag da jeg kom hjem var det rent og ryddig i hele huset!


Noe så deilig altså :)


Mannen hadde stått på før han skulle på senvakt; brettet klær, ryddet, støvsugd, ryddet ute og ja.. det var helt perfekt.



Så nå kan jeg bare synke nedi sofaen med pensumbøkene og kjenne at stresset for husarbeidet som ventet bare kan gli vekk... *lykke*


Klokka på veggen er fra IKEA, men har aldri hatt batteri. Den ble hengt opp og glemt, hehe.


Ett skikkelig bildedryss i dag, siden det er en fryd å ta bilder i alle rom. *ler*


Jeg har jammen fått alle kortene opp på veggen også:



Ha en fin kveld!


9 kommentarer:

  1. Sånn et nydelig hjem du har å mange flotte og smarte ideer. Elsker disse lampene over kjøkkenbenken og det koselige soverommet ditt. NYDELIG! Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Hei Silje ;o) Alltid kjekt å se øvesiktsbilder, du har ett inspirerande hjem ;o)
    Travelt ja! Høsten e fele..springe fra det eina te det andra, hihi ;)
    God klem Elisabeth ;)

    SvarSlett
  3. Nydelig hjem. Et hjem skal være koselig og personlig.

    Håper du vil være med på min giveaway!

    Klem
    Vicky

    SvarSlett
  4. Sååå fint dere har det, og så flink mann som har gjort alt husarbeidet :D

    Ha en finfin kveld,
    Klem Jatte♥

    PS: Bli gjerne med på give away hos meg, trekkes imorgen!!

    SvarSlett
  5. Åhh hvilken dejlig mand du har.. Det er altis fantastisk at komme hjem til et rent hjem - især når man ikke venter det. :)

    SvarSlett
  6. Kult å se hjemmet ditt fra nye vinkler! :D

    SvarSlett
  7. Så deilig å komme hjem til rent og ryddig hus! Jeg har forresten en utfordring gående, Hverdagsmagi, hyggelig om du deltar :)

    SvarSlett
  8. For en mann! <3 Dere har det utrolig fint, rent og enkelt. Håper du får en finfin uke, uten for mye stress. Klem fra LilleLeo - Drømmen om badekar

    SvarSlett
  9. Hej! Ditt kök är verkligen mitt drömkök. WOW! Hittade bloggen din av en ren tillfällighet i jakt på norska bloggar. Blir litt trist o följa alla svenska, speciellt med shopping etc för vi har ju inte samma butiker i länderna. ;-) Sparar definitivt bloggen din som en storfavorit!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate