onsdag 10. juli 2013

Inspirasjon til garderoben!

Hei!
Først må jeg si at det er så gøy å ha giveawayer når vinnerne blir så glade!
Veldig kjekt å glede andre gjennom bloggen. :)

Så til noe som ikke dreier seg om interiør, nemlig klær. Jeg har alltid vært glad i moter, trender, lese moteblader/blogger og å prøve ut de nye trendene. Jeg er eldst av 5 søsken, vi er 5 jenter så det flyter når vi er hjemme på besøk hos mamma og pappa og alle skal låne/bytte og kle seg. *ler*


Da jeg oppdaget Pinterest.com var det først og fremst interiørbilder jeg var fasinert av. Men nå er det stort sett moteinspirasjon jeg søker etter der. Og det er så uendelig mye inspirasjon!

Favorittantrekk for tiden; "Boyfriend" jeans og stripete genser.

Jeg elsker å finne gode kupp på salg, og i å dele gode tips, så kanskje det kommer litt på bloggen også etterhvert.
Etter at jeg startet å trene igjen for 1 år siden har jeg måttet skifte ut hele garderoben, og det er blitt mye gøyere å kjøpe klær (til mannens store fortvilelse, hoho!), og ikke minst surfe etter inspirasjon på Pinterest.


Jeg fikk en utfordring på Instagram om å vise min stil, om det er likhet mellom interiørstil og klesstil, og det er nok det. Mye sort/hvitt, natur, jeans, gull/kobber, kule detaljer er jeg glad i og ikke minst skikkelig fine sko.



Jeg har laget ett "board" på Pinterest, så ta gjerne en kikk.


Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Så mye kul fashion-inspirasjon hos deg Silje. Jeg er en relativt ny leser av bloggen din og jeg storkoser meg her inne. Koselig med vinnere som setter pris på premien sin :-)

    Ønsker deg fortsatt fine feriedager!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate