tirsdag 15. februar 2011

Lengter etter vår og...

såpebobler!

Det er så herlig når vi kan gå ut etter middag, uten at det er begynt å mørkne.


Vi lengter etter lange, lyse kvelder...
Men for å korte ventetiden så tar vi en tur til London!!
I morgen går flyet, å vi gleder oss til en velfortjent kjæreste-tur!
Men jeg må inrømme at vi vil nok savne de søte små... heldigvis er de i gode hender med besteforeldrene sine.
Ha en fin kveld!

--------------
ps: tar gjerne imot tips til gøye interiørbutikker i London!

7 kommentarer:

  1. Ååå du er ikke alene om å lengte etter våren.. og sommeren.. tenk den fantastiske dagen vi hadde ute på verandaen hos oss, med grillmat og fornøyde unger.. og turen i dyreparken, og vår lille utflukt til bygdas to små interiørbutikker hehe.. jeg håper at dere tar turen igjen til sommeren Silje, da skal dere få disponere loftsstua for dere selv

    SvarSlett
  2. Ja, det var veldig koselig Ingunn!
    Det er mulig vi tar en tur sør, men da reiser vi med naboene, så vi får se hva vi rekker.
    Klem

    SvarSlett
  3. Åååå, ønsker vår og sommer velkommen nå:-) men vi må vel venta enda litt på det. Men drømme kan vi om varme og herlige utedager og lyse kvelder:-)

    Ha en riktig god tur å kose dere masse:-)

    Klem fra Gry:-)

    SvarSlett
  4. hei! Pappa lagde det på jobben, han er lærer så videregående så der har de sveise greier. Men det går jo også an å lage det av tre:) en plate bak, en nede, skrå den på toppen og lag tak :)))

    isipisi ;)

    klem

    SvarSlett
  5. Så koslige bilder:)
    Lengter etter våren jeg og.

    W

    SvarSlett
  6. Du er ikke alene om å glede deg til våren, nei.. Begynner å bli utålmodig nå, kjenner jeg!
    Har snø og is langt oppi vranga ;) Hehe! Deilig med kjærestetur , da!
    Det blir godt :))

    Benken ble jo genial under her! Tror jeg må prøve det samme selv ;) hehe!

    God tur og kos dere i London!

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så gøy at du vil være med på min give away!
    Lykke til :)

    Klem Anette

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate