søndag 12. desember 2010

Baking.

God kveld!

Det ble litt pepperkakebaking i går, å Elena var så flink!
Jeg kjevlet ut deigen, hun trykte ut figurer. Caspian spiste deigen.. hehe.
Vi laget også glass med ferdig sjokoladekjeks-blanding, til å gi vekk til venner&familie!




Det er veldig lett, oppskriften får du her:

125g hvetemel
125g havregryn
2 ts bakepulver
100g sjokolade

Dette blander du i ett glass med lokk (jeg kjøpte på Nille til 15kr glasset), og heng på en lapp med fremgangsmåte. Vår ser sånn ut:

(Hvis du ser på bildet, så trengs det 100g smør, 100g sukker og 1 egg utenom)

En enkel, rimelig og kjekk gave å gi vekk :)

4 kommentarer:

  1. Sååå smart med ferdig julekakemix på glass!


    Ønsker deg en fin uke

    Lotte

    SvarSlett
  2. Så flott at glassene fra -nille kan være med på å skape en så fin julepresang. Julekakemix på glass må jo være den perfekte julegave / førjulsgave!

    Vi ønsker deg en riktig fin førjulstid - takk for at du inspirerer!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate