fredag 5. september 2014

Dekorasjon, interiør og inspirasjon ; Trendhuset!

Hei!

Bloggelysten ble plutselig boostet i dag. Jeg var nemlig innom Trendhuset på Raglamyr en tur.
Oppdrag; dekorasjon til ett bursdagsbord til svigermor.
Hun ønsket tema; sjø, fjell og musikk. Lettere stresset trippet jeg inn dørene hos Trendhuset, men pulsen kunne raskt senke seg; de har ALT!



Jeg har flere ganger før tipset om Trendhuset her på bloggen, og kan med hånden på hjertet si at dette er plassen du bør gå om du skal ha hobbyartikler, dekorasjon til barnebursdager/bryllup/fest eller bare fornye interiøret.

Jeg fikk god hjelp, og gleder meg til å pynte bord senere i dag. Da kommer det flere bilder her på bloggen også. I mellomtiden kan du sjekke ut Trendhuset sin facebook-side her:
Trendhuset

1 kommentar:

  1. Tusen takk for tipset! Jeg har vært innom Trendhuset flere ganger, men det er kjekt med slike påminnelser! Nydelige ting du fant, forresten! Ha en herlig dag!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Translate