tirsdag 12. august 2014

Ferien over, hello august!

Hei!

Det ble en lang ferie fra bloggen, men nå er høsten her og alt som hører med.




Snart blir det en ny sesong av interiørprogrammet SMAK, hvor jeg er programleder, på htv.no igjen, og det gleder jeg meg veldig til å vise dere!


Noen bilder fra Instagram fra huset vårt i sommer;





Og før jeg glemmer det i febertåka her; Shape har tilbudet på vippeextensions fra Pure lash på tilbud ut august! 999 kr for fullt sett med lekre vipper 😄

(Sponset vippebehandling)

Send Mail til linda@shapetrening.com for å bestille time. 

Nå skal jeg krype under dyna med paraceten og halstablettene igjen, starter visst høsten med sykdom gitt. 

Ha en fin kveld!


3 kommentarer:

  1. Fine bilder fra huset ditt :)
    Masse god bedring til deg - jeg avslutter sommeren på samme viset.... :/
    Håper det blir med denne gangen, og at vi går fri resten av høsten/vinteren ;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Acabo de descubrir tu blog y me encanta!!!!!
    Nos vemos por aquí :)

    Saludos!!!!

    SvarSlett
  3. Det fine gulvteppet ditt. Hvor er det fra? :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Translate