tirsdag 16. september 2014

Høstfavoritter

Hei! 
Når pcen endelig funker så får jeg ikke lastet opp bilder. Veldig irriterende!
Så jeg må fortsette med litt mobilbilder.

Høsten er her og garderoben måtte oppgraderes litt. 
Her er mine favoritter;

Myk, lyseblå mohairjakke fra veromoda.
Teddyjakke fra Ginatricot.
Skinnjakke fra H&M.

Og denne nydelige kjolen fra BikBok;

Neste uke blir det gøy! Da skal nemlig jeg og Karianne (www.brandbyvikse.no) ha stand på Oasen Storsenter der vi viser styling av kjøkken og soverom. Det blir også snart premiere på en ny sesong av Smak på htv.no

Ha en fin helg!


1 kommentar:

  1. ELSK på alt!! Nå fikk jeg skikkelig shopping- abstinenser her, hehe...
    Greit at bursdagen min er i morgen, så kan jeg ta meg en runde med gooood samvittighet i helga ;-)

    Ønsker deg en superduper dag, håper solen skinner like stort på Vestlandet som her i øst :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Translate