onsdag 17. april 2013

Gjest på torsdagsfesten på tv-Haugaland i morgen!

Hei!

Da er jeg nettopp kommet hjem fra innspilling av serien "Torsdagsfesten" som går på Tv-Haugaland.


Veldig, veldig kjekt å bli spurt og ekstra stas med lokal-tv syns jeg :)



Jeg var gjest sammen med Martin Mentzoni, profesjonell skater og Vivan Klovning som er modell og verdens søteste. Hun jobber på Vero Moda Oasen, og trenger du hjelp med å finne ett antrekk eller ny garderobe så MÅ du ta turen innom henne, hun er superflink! :)

Programlederen er Bjørn Andre Widvey (som er superkjekk by the way!) og serien spilles inn på Jimmy Legs i Haugesund.

Vi snakket om Instagram og litt om bloggen. For dere som ikke er lokale så legges det også ut på nettet, så da skal jeg selvsagt linke. :)

I morgen må jeg pakke, for fredag reiser jeg på bloggfest i Oslo! Gleder meg enormt, og tror det blir en fantastisk tur! Og så klart kan dere følge turen på instagram : siljevaniljeis heter jeg der.

Ha en god natt.

Ps. Setter stor pris på at dere vil være med i konkurransen om å vinne støvsugeren. Meld deg gjerne på her: http://silje-vaniljeis.blogspot.no/2013/04/ett-stvfritt-hjem-og-ro-i-sjelen.html

3 kommentarer:

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate