tirsdag 9. april 2013

Detaljer

Hei!
Sitter her å venter spent på at mannen skal bli ferdig å sette sammen en furukommode fra IKEA.
Gangen trenger en liten omorganisering, og jeg skal sortere ut klær og diverse som er ungene sitt.
I mellomtiden blir det litt detaljer her:

Lyslenke fra Granit.


Grønne planter er visst "inn" i år, godt for meg for de er de eneste jeg klarer å holde liv i!


Tapeten "Bjørk" fra Storeys. Ønsker meg en stubbe i bjørk jeg altså.. får ta turen til pappa :)

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Stilig tapet du har!
    Å så godt å få ryddet, får ihvertfall en god følelse etterpå.

    Håper du har en fin tirsdagskveld, det har jeg!
    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Jeg klarer visst ikke holde liv i annet enn plast, jeg :p

    SvarSlett
  3. Den lyslenka er kjempestilig, har kikket litt etter den, men her midt i landet finnes i Granit... arghhhh :) Vakre bilder, så vårlig og fint.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate