tirsdag 5. mars 2013

Skandinavisk retro - forny litt med farger!

Hei!

Jeg har lenge vært en fan av Ellos.no 
Det er utrolig hvordan de har kommet seg de siste årene, når det gjelder interiør!

Se bare på den flotte stylingen:



Så her får dere noen tips :

Putetrekk kr 69 og 79 per stk.

Taklampe kr 499, Benk kr 799

Brettbord kr 399, Strikket pledd kr 299.

Trefugl kr 129, Gulvteppe kr 1999.

Lampe kr 579, Putetrekk i 2-pk kr 98. 

Håper du fikk noen tips!

Du kan også få inspirasjon ved å se på hva "Trendenser" gjorde for Ellos :


Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Heia Silje ;-) Ja, kjempe masse fint. klør i fingrane itte vårfargar nå !! Har det stripeta pleddet sjøl, førnødde med det ;-))))
    Klemmar Elisabeth

    SvarSlett
  2. Ja Ellos har mye fint! :) Var innom nettsiå for nåken uker siden, og der va det mye som fristet! ;)

    Fin tisdag til deg! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  3. Har alltid likt ellos, og nå bare mer :-)
    De har så mye fint og trendy syns eg!
    Ha ein flotte dag :-)

    SvarSlett
  4. ja sant de har masse fint der!

    Drømme seg bort =) hihihi

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate