lørdag 16. mars 2013

Hårtips!

Hei!
For dere som følger meg på Instagram så vet dere at jeg er jo litt jålete. Hehe :)
På jobb går jeg jo i "sykepleierpysjamas", så når jeg har fri er det gøy å pynte seg litt.

Da jeg fikk en forespørsel om å teste ett nytt stylingprodukt så tenkte jeg "ja, klart!".

Det er en Magic Style Brush jeg har testet, fra OBH NORDICA i samarbeid med Bjørn Axen.
Denne lover å gi deg det myke og fine resultatet som frisørene får når de føner håret ditt i salongen.

Med denne lovnaden har jeg testet børsten, og må si jeg er imponert!
Jeg har også testet den på noen kollegaer på jobb, og de var også veldig fornøyde med resultatet.

Håret får glans, volum og det blir mykt. Børsten varmer seg kjapt opp, og er lett å jobbe med.


Jeg har prøvd å ta "før og etter" bilder, men det er jammen ikke lett uten hjelp. *ler*
Men her er iallefall ett mobilbilde av resultatet etter bruk av børsten.




Men dere kan vinne en slik børste selv! På Facebook siden til OBH NORDICA kan du sende inn ditt styggeste/morsomste bilde av frisyren din og vinne en Magic Style Brush og en komplett stylingpakke fra OBH NORDICA og Bjørn Axen!

Lykke til!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate