torsdag 21. juli 2011

Uteplassen vår.

God morgen!
Først og fremst, så utrolig gøy med mange nye følgere!

 Velkommen skal dere være, jeg setter stor pris på hver enkelt av dere! Legg gjerne igjen en hilsen slik at jeg finner deres blogger.


Har du ikke blogg, men vil bli oppdatert med de nyeste innleggene, så er det en knapp på høyre side her der du kan registrere e-posten din. Da får du innleggene rett i mailen. :)

.......

Jeg har en flink mann (og kry som en hane) som har snikkret terasse! Hans første "oppdrag" som snekker. Hihi.
Nå er vi snaaaart ferdig, må bare vente på godværet slik at vi kan male gjerdet rundt før vi setter det opp.




Terassen har jeg beiset med Butinox gråhvit terassebeis. Jeg er veldig fornøyd med resultatet!
Jeg håper vi får mange fine dager, og kvelder, på terassen i løpet av ferien. Idag er nemlig min siste arbeidsdag, så er det 4 uker ferie! Det skal bli fantastisk å være sammen med mann og barn så lenge, uten tanke på jobb og stress.




Ha en finfin dag!

8 kommentarer:

  1. Så fint du har det..den beisen var superfin..hvordan var underlaget(nytt eller gammelt)??
    Ha den fineste torsdag:)
    Sommerklem!!

    SvarSlett
  2. Hei! Åh fiiiiiiiint hos deg! De lyslyktene er så fine! Tenkte å lage noen slike selv. Fant kortet som skulle vært i pakken din her i veska mi... Jaja... Ha en fin dag! Klemmer

    SvarSlett
  3. Kjempefin uteplass!

    Håper dere får masse sol, sånn dere får nyte den fullt ut!

    -Amalie

    SvarSlett
  4. Å så koselig det ble.. Nå har jeg funnet ut at Tomine skal få seg skrivepult. Takket være deg at du delte den fine pulten med oss, gleder meg til å gå til innkjøp.. Klem

    SvarSlett
  5. Kjempeflott uteplass du har! :) Der er det nok fint å sitte i sommervarmen..

    SvarSlett
  6. Så fint dere har det! Ordentlig delikat.

    Ønsker deg en god sommer!

    Klem Siri

    SvarSlett
  7. Koselig! Synes putene var skikkelig fine, og sofagruppe ute er bare hærlig :)

    SvarSlett
  8. Kjempefin og stilfull uteplassen din er.
    Ha en herlig fredag.
    klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate