torsdag 6. januar 2011

Interiørtrender-2011

Ifølge http://www.klikk.no/ er det 7 ting å merke seg:


  • Relieff: Tredimensjonale overflater og ruglete teksturer.
  • Matthet: Veggene blir mattere. Den industrielle stilen fortsetter med sine upolerte flater.
  • Lekenhet: Design med humoristisk brodd.
  • Gjenbruk: Gamle møbler og slitte materialer tas i bruk på nye måter.
  • Slow design: Kvalitetshåndverk, kortreiste produkter og unikaobjekter.
  • Ekstremnatur:Rå naturmaterialer og high-tech-etterligninger.
  • Enkelhet: Tydelige former, uten påklistret dekor.
Matte farger har vi allerede falt for, og vi er veldig glad vi malte litt av stua i en lun blåfarge.
Jotun har flere matte farger, å her er ett godt eksempel på den lune og koselige stemmningen det gir:
Men blå er i skuddet, så en kan velge flere nyanser :


Industri har jeg også virkelig fått sansen for! Men jeg liker ikke det helt ekstreme, som bare ser feil ut i ett hus.. House doctor-lampene mine derimot! De er bare perfekte! (håper mannen snart får satt dem opp nå).

Men vi må ikke glemme våren med de herlige fargene fra TineK!



..........

I morgen har jeg fri, å det blir "jentedag" for mor&datter. Det blir gøy!
Elena skal til frisør, for 2 gang i sitt liv (sist var hun 8 mnd gammel). Kryss fingrene for at det går bra!

2 kommentarer:

  1. Ja det er alltid spennende med nye trender,og se hvor de fører oss hen!
    Jeg er sikker på at jeg blir værende i den nostalgiske hvite stilen en stund til ,sier hjertet mit,hi,hi!!
    Ha en fin kveld!
    koeselig å hilse på hos deg!
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Hei igjen,jeg har faktisk kjøpt den på Freetex for 20 kroner,:o)))
    Så hvor den stammer fra vet jeg jammen ikke.
    Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate