mandag 30. mars 2015

Hvor finner du inspirasjon?

                                                                                                                                               Redaksjonelt samarbeid

Hvor finner du inspirasjon? 
Det blir jeg spurt om ganske ofte i intervjuer.
Inspirasjon til hjemmet, klær og trening finner jeg ofte på instagram og blogger, det skal jeg innrømme. Men ingenting slår det å sette seg i sofaen, med ullteppet mitt og en stor kopp kaffe. Det å fysisk ha inspirasjonen i hendene er mye bedre enn å scrolle på en liten mobilskjerm. Pulsen senker seg, og stiger litt når jeg finner ting eller klær som jeg bare "må" ha.




Interiørblader kaster jeg nesten aldri, til mannens frustrasjon, de kan jeg bla i om og om igjen.
Jeg har abonnert på de fleste, men favoritten er nok Bolig pluss og Bolig Drøm. Sistnevnte var jeg så heldig å få besøk av også.


Mine favoritter blant motebladene er Costume og Det Nye. Nå når vi går mot sommer og strandliv så er det alltid moteblader jeg pakker i strandkurven sammen med mat og solkrem. Skal jeg kose meg på hytta foretrekker jeg å kjøpe med meg Kamille, siden det er en god blanding av interiør, mat og mote.

Akkurat nå abonnerer jeg ikke på noen, men etter en runde inne på Blandkongen.no ble det til at jeg klikket hjem et abonnement på Kamille. Så da har jeg noe å kose meg med i påsken tenker jeg. Gode priser på bladene, og at jeg får det rett i postkassa syns jeg er en kjempefordel. Også er jeg alltid litt svak for disse gavene man får med, det innrømmer jeg glatt.

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Finner nok inspirasjon på flere av de samme stedene som deg.
    Leste reportasjen fra hjemmet ditt i Bolig Drøm. Flott sak :)
    Ønsker deg og dine en god påske

    SvarSlett
  2. Elsker også å sitte i sofakroken med enten mobilen (jeg elsker hasjtaggene på insta, kan sitte i timesvis å bare bla meg nedover å søke på nye :)) eller med blader - masse nydelig inspirasjon rundt om kring.. LOVE IT!

    Ønsker deg og dine en super påske,
    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  3. Er nok en god blanding av bloger, instagram og interiørblader her og. Samt dele ideer og tanker med venner og kollegaer.
    God påske til deg :)

    SvarSlett
  4. glemte å skrive PINTEREST! Bruker den MYE :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate