tirsdag 30. september 2014

Ny sesong av interiørserien SMAK starter i kveld kl 17.00 på htv.no

Hei!
Det kribler litt i magen i dag, for i dag starter interiørserien SMAK igjen på htv.no
Jeg fikk æren av å finne 12 hjem, lage intervjuer og være programleder for denne serien tidlig i 2014, og sammen med meget dyktige Kristen Borum fra Mediehuset så har vi laget en koselig og inspirerende serie hvor vi har besøkt varme og kreative mennesker i hele distriktet.

De forrige episodene kan dere se her:

http://htv.no/kategori/video/serier/smak-serier/

Jeg skal legge ut videoen her på bloggen når den er klar også, så gled dere!
Vi filmet faktisk denne episoden ganske tidlig, men det er absolutt en av mine favoritter.
Vi besøkte Vivian Klovning sitt hjem, og det var veldig personlig, inspirerende og gjennomført.
Noen smakebiter her:









Så skru på HTV på altibox eller get, eller se episoden på htv.no kl 17.00 i dag altså.

4 kommentarer:

  1. I constantly spent my half an hour tto read this website's posts every day along
    with a cup of coffee.

    My blog: TOEIC Listening ()

    SvarSlett
  2. Jeg elsker film i svart og hvitt spisestue !!!!

    SvarSlett
  3. Syns dette var et helt fantastisk flott hjem! Må berømme dere for programmet dere lager, hver episode sees flere ganger og jeg bare storkoser meg! Syns du er veldig flink foran kamera! :)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig å høre, nå ble jeg veldig glad 😊

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Translate