torsdag 23. mai 2013

En koselig kveldsmat


Hei!

Etter en heller stressende time på Oasen kjøpesenter for å finne sandaler til kidsa, ble det stor glede da vi fikk noen esker med smaksprøver på "Mini Fras" fra Quaker. Jeg elsker å få teste nye produkter, men denne har vi smakt før og barna er veldig glad i det.


Det som er nytt er de kule aktivitetene for barna bakpå esken!

Ved å laste ned gratis-appen til Quaker (gå inn på www.quakermoro.no på mobil eller nettbrett) blir bildet bakpå "levende" i 3D. Du kan se hvordan det ser ut her:




Både Caspian og Elena syns det var stor stas, og det var veldig spennende å lete frem til de forskjellige tingene som beveget seg på bildet ( til og med jeg måtte prøve litt, hehe). 


Pakkene kan også brettes ut og inni er det fine figurer å fargelegge. 

Nå er barna i seng, og jeg skal legge meg strekk ut på sofaen! 1 dag igjen så er det nesten ferie. "Kun" en eksamen, så er vi på vei til Tyrkia.

Ha en fin kveld!

Ps. I morgen får du mange gode shoppingtips og en titt på en boligstyling jeg gjorde. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate