onsdag 2. januar 2013

Bloomingville - in love!

Hei!
Utrolig gøy å se at så mange vil være med på GiveAwayen min :)
Tydelig at disse bannerene er populære.
GiveAwayen finner du HER.

Så; ett nytt år, nye trender.


Jeg har kikket litt på bloomingville sin 2013 kolleksjon, via deres FB side.
Så; hvordan ser Bloomingville for seg interiørtrender og interiør i 2013?
Ta en titt



 Og jeg elsker den!
Duse, fine farger, geometriske former og en alltid flott dansk design.


Tre <3 p="p">




Fine pasteller, og fine materialer:



Noe du likte?
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Ah, den benken... Ja, takk! :)

    *Mari*

    SvarSlett
  2. masse kjekt i vente her ser jeg:-)

    SvarSlett
  3. Ååå sukk, om jeg fant noe jeg likte spør du - ja gjett om!!
    Hver januar lengter jeg til vår og sommer. Lysere dager og en ny giv:)
    Jeg falt spesielt for de runde bordene og dekketøyet:)
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Bloomingville er helt klart en av mine favoritter<3

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate