onsdag 5. september 2012

Trendy mamma/gravid i høst?

Når man er gravid kan det være vanskelig å finne klær som man føler seg vel i.
Da jeg var gravid første gang skulle jeg ikke ha uformelige mammaklær, jeg skulle bruke mine egne og bare kjøpe litt større str. Tenkte jeg..

Men jeg måtte til slutt krype til korset og kjøpe meg mammabukser.
Jeg fant en eneste jeg likte, og den brukte jeg hele svangerskapet. Trenger jeg å si at den var utslitt til slutt? Hehe :)

MamaLicious er ett klesmerke som er tilbyr en stor kolleksjon for gravide. 
Kolleksjonen tilbyr en mix med feminine detaljer og lekre snitt. Kolleksjonen er inspirert av de sistre trendene og fargene som Bestseller også har i sine andre merker.

Den inneholder også jeans med høyt liv for en voksende mage, strech jeans, nydelige kjoler, topper, undertøy og alt som hører til. :)

Du kan også bruke disse klærne etter fødselen, de ser jo ikke ut som typiske "gravid-klær".
Og prisen er veldig bra!


Jeg har kikket gjennom nettbutikken deres, den nye kolleksjonen og funnet mine favoritt "looks". 


Man må ikke gå i tigths og lange t-skjorter for å føle seg vel når man er gravid! 
Den "baggy" var jo superkul!

(Tror nesten jeg må ha denne, gravid eller ikke! Hoho!)



Behagelige strikkeplagg, kule gensere og jeans og fine kåper. Ja, I LIKE!
Fargene syns jeg er fine nå til høst/vinter, og veldig trendy vintermote



Nå er ikke jeg gravid, men om det blir en nr 3 så vet jeg iallefall hvor jeg skal handle!
Ikke mer slappe H&M bukser på meg da, nei nei. :D

Kjolene til MamaLicious er også veldig fine i snittet, og passer godt om du er stor eller liten i fasongen. Og det fineste jeg ser er gravide som ikke er redd for å vise frem den flotte magen!



Det nærmer seg jul (tihi), og siden jeg selv var høygravid i desember, så vet jeg hvor vanskelig det er å finne kjoler som satt fint. Kolleksjonen til MamaLicious har mange fine julebordskjoler/antrekk.

Min favoritt :


Så er du gravid, opptatt av mote og av å føle deg vel?
Ta en tur innom nettbutikken da vel? :)
Om du ikke finner noe du vil kjøpe, kan jeg likevel garantere deg at du vil se mye fine klær og gjerne bli inspirert?

Dette innlegget er laget i samarbeid med MamaLicious. :)



9 kommentarer:

  1. Jeg har tre mnd igjen nå, og bruker det jeg brukte sist... Men måtte jo kjøpe noe nytt. ;P

    SvarSlett
  2. Ser ut som fint tøy!
    Nå er det jo ikke lenge til jeg skal ha, så jeg kjøper nok ikke nytt men. Ser gjerne innom nettbutikken, takk for tips ;)

    SvarSlett
  3. Jeg har handlet en del der og er veldig fornøyd. Skulle det bli flere babyer vet jeg hvor jeg skal handle neste gang. Jeg surfet masse før jeg fant noe jeg likte og etter det var det ingen tvil!

    SvarSlett
  4. Du har virkelig reddet dagen min!! :) jeg har de siste ukene leitet i butikkene etter klær jeg kan vokse i månedene fremover, men jeg finner jo ingenting!!! Så dette innlegget var supert! Gjett om jeg skal sjekke ut denne nettsiden! :) ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Tusen takk gor et godt tips!
    Nå har jeg i starten av svangerskapet, men aldri for tidlig til å finne fine klær man kan bruke utover vinteren/svangerskapet:-)

    SvarSlett
  6. Mye fint! Handlet noen ting i det merket da jeg var gravid første gang, og var veldig fornøyd. Brukte det til begge "mine":) Men nå er de pakket bort, og blir nok ikke tatt frem igjen av meg...hehe...

    SvarSlett
  7. Så mye kult! Da jeg var gravid med Lille i 2004 slet jeg noe voldsomt med å finne fine klær. Utvalget var tragisk, og å finne klær i small var helt umulig. Da jeg var gravid med Engel i 2007 fant jeg 2 kanonfine jeans, som jeg også brukte i 2008. De var godt brukt, men like fine da jeg solgte dem videre. Det gleder meg å se at utvalget har forandret seg en hel del på disse årene, det er jo så absolutt marked for det!

    SvarSlett
  8. Jeg kjøpte noen plagg i merket og var/er knallfornøyd. Spesielt når man skal på jobb er det greit å se noenlunde ok ut:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Lurer selv på om jeg er gravid. Kvalm og sliten hele tiden :-(
    Leste om symptomene på Doktor 24 og blir mer stresset!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate