søndag 22. juli 2012

Søndag, regn og boller

Klisje er det muligens, men regnfulle søndager er ofte lik bollebaking hos oss. Eller kanelsnurrer heter det vel.
Jeg bruker denne oppskriften, som er knallgod!

Her er gamle bilder fra tidligere bollebaking. 


----
Dagen i dag er jo spesiell, 1 år siden terroren som sjokkerte Norge.
Men pga barna har vi ikke på tv noe særlig. De skjønner det ikke, og vi bruker tiden på å kose oss sammen siste dag før jobb. Men vi har tent lys <3
----
Caspian vil helst ikke i barnehagen i morgen, han vil "være hjemme å kose med mamma". Mens Elena gleder seg veldig! Hun skal nemlig begynne på ny gruppe i barnehagen, og det er stas.

Fliselegging håper vi å starte med i morgen. Jeg kjøpte hvite metrofliser i går, og endelig skal vi få fliser på kjøkkenet.
Først over stekeplatene, så etterhvert rundt til denne kjøkkenveggen også. Til rett under hyllene tenker jeg:


Blir spennende å se om vi får det til, hverken mannen eller jeg har erfaring med dette. Hihi :)

Ha en god søndag.



4 kommentarer:

  1. Så kjekt med bollebaking. Lykke til med fliseleggingen, gleder meg til å se resultatet.
    Ha en fortsatt god søndag.
    C

    SvarSlett
  2. koselig å bake på søndager, så her ble det også boller i dag : )

    går nok veldig bra med flislegginga : ) spent på å se!

    SvarSlett
  3. Vi baker også ofte kanelboller på regnfulle søndager. Står et nystekt brett på kjøkkenet:) Det kommer til å bli så fint med de flisene! Jeg skal selv ha det på en lignende vegg. Kult med de lampene over/forran hyllene dine altså:)

    SvarSlett
  4. Bollebaking ja. Det tror vi må gjøre en dag snart også.. Er så godt med nystekte boller eller kanelsnurrer!

    Gleder meg til å se fliser på kjøkkenet!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate