lørdag 17. september 2011

Bilder fra Spisebord-utfordringen!

Hei!

Jeg vil dele noen av de flotte bildene som har kommet inn i bidraget!
Det kom inn bidrag!! Utrolig bra syns jeg, og jeg har fått masse ny inspirasjon!















Alle bidragene er superfine, og jeg skulle gjerne vist frem alle! Men akkurat nå skal Elena snart i bursdag, og Caspian springer rundt i bleien å finner på ugang, så jeg får vel skru av pc`n.
Men legg gjerne igjen en kommentar om hvem som er din favoritt, jeg trekker en vinner i kveld!
Vinneren får velge seg en pakke med japansk tape, fra denne siden:


Fine eller hva?


Ha en superfin dag!


1 kommentar:

  1. SÅ utrolig mange fine bidrag du fikk!!Vanskelig å velge en favoritt, men tror kanskje jeg holder en knapp på Beates verden :=)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate