mandag 23. mai 2011

Full fart!

Hei!
Ja, her fyker dagene, og alle prosjektene mine blir ikke ferdige.


Vi skulle begynne på terasse i helgen, men vi kom ikke så veldig langt. Skapet mitt er fremdeles umalt, jeg må velge ut fliser til kjøkkenet, tapet til kjøkkenet&Elena sitt rom, 5 vask med klær venter på å brettes og skuvsengen til Caspian må males.


Men dagene, og ikke minst ukene, flyr forbi. Barna er i topp form, å selv om været ikke har vært noe særlig i det siste så liker de seg best ute. Så da prioriterer vi barna og familiekos. :)


Denne uka skal jeg jobbe dagvakt hver dag, så det blir litt travelt. Men neste ting på lista er definitivt skapet.


Vi får se ;)
Jeg har fått noen spørsmål om fargen i spisestuen, den heter prismegrønn (selv om den er ganske så blå), og på bildene her får dere ett visst inntrykk,
 selv om det er vanskelig å gjenngi nøyaktig farge på bilder da.


Ha en fin uke!

4 kommentarer:

  1. Jeg kjenner meg så godt igjen! Dagene og ukene bare flyr avgårde, og jeg prøver bare å henge med så godt jeg kan. Det får bare være med alt som står på vent noen ganger, det viktigste er jo tross alt kvalitetstid med familien :)
    Blir spennende å se dine maleprosjekter når de blir ferdige:) Nå er vi i gang med lekestua til Linnea, men jeg tror nok det er blir et langtidsprosjekt.. MEN ho har strengt tatt ikke så mye glede av den før til neste år. Derfor har jeg bestemt meg for å kose meg med det, og heller ta meg god tid til å få den akkurat som jeg vil :))
    Ha en fortsatt flott uke!

    SvarSlett
  2. Å der kjenner jg meg igjen også ;) Heldigvis har jeg ingen planer denne uken og da skal jeg tilbringe dagene i hjemmet og få alt på stell.. Tror jeg, hehe... Ha en fin dag og morgendag Silje.. Klem

    SvarSlett
  3. Sååå koselige bilder!! Utrolig skjønt bilde av de to som sov der:-) herlige blinkskudd!!

    Ønsker deg lykke til med alle prosjektene! Kjenner meg igjen;-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjenner meg så utrolig god igjen! Alt for mye prosjekter og enda midre tid.. Har funnet ut at jeg bare må glemme alt annet enn familie til enegien blir bedre og tiden strekker litt mer til.. ;)

    Klem fra Elizabeth

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate