lørdag 3. januar 2015

Skjønnhetips for 2015

Sponset behandling. 

Hei!
Jeg elsker å sove... Helst lenge.. 
Skikkelig B menneske kan du si.
Ikke helt forenelig med vakter som starter kl 07 om morgenen kanskje? :)

Men for noen år siden oppdaget jeg vippeextensions og siden det var jeg hektet. 

Da Linda på Shape trening og velvære senter begynte med det var jeg superhappy. Jeg har trent der siden 2012, og skrevet endel om det her på bloggen før ( gode tips av alle slag liker jeg å dele), og vippeextensions kommer jeg til å fortsette med. 

(Før påfyll, ca 3 uker siden sist)

Jeg fikk en påfyll før nyttår og det er iallefall en ting mindre å tenke på før jeg kjører avgårde til jobb kl 06.30

Les mer her ; www.shapetrening.no
På shape kan du også få fikset brynene dine og i Mai blir det treningstur til Marbella! Jeg skal melde meg på, og gleder meg stort til yoga på stranden. 

Ha en fin lørdagskveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate