søndag 1. juni 2014

Ny, inspirerende kolleksjon hos Photowall


Hei!

Jeg fikk for en stund siden en mail av photowall.no der de presenterte en ny kolleksjon tapeter designet av Lottas Trees, og de lurte på om jeg ville se på dem og om jeg ville lage ett blogginnlegg.
Jeg så, og jeg mer enn likte. Se så nydelig!


Du kan se hele kolleksjonen her:

Jeg har lenge lurt på å tapetsere en vegg på kjøkkenet og det er uendelig med valg inne på denne siden. Spørs om jeg klarer å velge.. hehe.

Du kan også laste opp egne bilder å lage din helt egen tapet, det er gøy!

Nå er det kveld her i huset, og en ny travel uke står for tur.
Ha en fin kveld!

   Dette innlegget er laget i samarbeid med photowall.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Translate