mandag 2. juni 2014

Alle de 6 første "Smak" episodene ser du her :)

Hei!

Nå tar dessverre "Smak" serien sommerferie ( jeg er jo utålmodigheten selv, så jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å vente, men men hihi)., men du kan se alle episodene som er sendt på htv.no og for å gjøre det lettvint for dere så finner dere alle i dette innlegget.









Det har vært en fantastisk tid med disse innspillingene, de flotte menneske som har åpnet hjemmene sine for oss og som villig deler gode råd og lekker interior; tusen takk!


I august kommer de 6 neste episodene og da har vi vært både i Etne og Haugesund, i gamle og nye hus og jeg lover det blir knallbra! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Translate