torsdag 6. mars 2014

Svart arkivskap

Hei!

Det svarte arkivskapet som vi har i stuen kjøpte jeg på en bruktbutikk ( ABR-senteret på Avaldsnes), spraymalte svart og festet to lærhåndtak jeg laget av ett gammelt belte på.
Enkel oppussing av ett gammelt skap. Skapet kostet 200kr, og manglet ben. Jeg kjøpte ben på Clas Ohlson, og vips fikk vi skapet slik vi ville ha det.


Gamle møbler er tunge og mer solide syns jeg, og rullegardindørene fungerer supert.


På toppen er den fine plakaten fra "Ladyandthekids", og gjøkuret kjøpte jeg i London for 4 år siden. 


I dag har jeg formiddagen fri, før det er ny innspilling av "Smak" for HTV i ettermiddag. Rett etter det er det opp på Trendhuset på Raglamyr for bloggtreff.
Gleder meg!

Ha en fin dag! 

2 kommentarer:

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate