mandag 3. mars 2014

Luksusmandag!

Hei!


Dagene bare flyr i fra meg for tiden. Mye jobbing, intervjuplanlegging og andre prosjekter.
I dag fikk jeg endelig tid å komme meg ned til Linda på Shape trening og velvære for å fylle på litt vipper.
Jeg har skrevet om det før her Vippeextensions


Det er terapi å ligge på den varmende benken, slappe helt av og koble ut mens dyktige Linda frisker opp vippene.



Voila! Vipper oppdatert!



Fine omgivelser med beroligende farger.


I morgen er det en ny dag med inspilling av to "Smak" episoder, blant annet skal vi til søte Karianne Vikse (www.mittsitt-mittsitt.blogspot.com) 
og Laastad Volvo! Det blir spennende å se og nå er faktisk nye HTV oppe og går også.
www.htv.no

Jeg vet ikke helt ennå når "Smak" episodene begynner å rulle på skjermen, men skal hyle ut med en gang :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate