fredag 25. oktober 2013

Innlegg nummer 1000! Vinn Uashmama poser!

Hei.

Dette innlegget blir jammen meg nr 1000! Det må jo selvsagt feires, og sammen med Tone fra Bruno interiør vil jeg gi vekk 2 "Uashmama" papirposer. 
Bildet er fra Bruno interiør sin nettside, se flere her: http://brunointerior.blogspot.no/search/label/Uashmama 

Dere har vel sett disse lekre posene før?
Nydelige til planter, dekorative som brødkurv eller bare noe fint å oppbevare ting og tang i.

Bildet er lånt av Bruno interiør.

Jeg brukte den største posen til juletreet i fjor.


Ellers har jeg vel poser i de fleste størrelser og farger. *hekta*




Så; lyst å vinne en liten og en stor lysegrå pose?

Regler:

1 lodd: Del dette innlegget på facebook og skriv en kommentar under her.
2 lodd; Følg Bruno interiør på facebook her: 

Har du ikke Facebook? Frykt ikke, du får 1 lodd for å kommentere dette innlegget.

Lykke til! Jeg trekker en vinner om 1 uke.

55 kommentarer:

  1. Wow!! Gratulerer med 1000 innlegg:) Så flink du er...
    Elsk på disse herlige posene. Har en hvit som vi fikk fra Bruno på bloggtreff i sommer...
    Jeg blir likevel med, liker på Facebook:)
    P.S En liten GIVE AWAY inne hos meg også..., bli gjerne med:)

    Fin fredag og god helg:)
    Annelise

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse,eg tar tre lodd:)
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei, jeg tar 2 lodd :)
    Ha en god helg :)
    Nataliya

    SvarSlett
  4. Stilige:-) Ja takk!
    Helen S.

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Veldig glad i bloggen din :-) Masse ideer og inspirasjon!
    Jeg deler og liker både her og der og tar tre lodd!

    Mvh. Marianne H.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1000 innlegg!!
    Godt jobbet altså :)
    Jeg trekker 3 lykkelodd jeg.
    God helg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  7. Trekker 3 lykkelodd jeg ;)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  8. Gratulerer med innlegg nr 1000:-)
    Tar 3 lodd
    Hilsen Sissel L

    SvarSlett
  9. Hurra fe 1000 innlegg!!! Eg tek 3 lodd :-)

    SvarSlett
  10. HEI,

    så bra. hurra for deg.
    1 lodd for kommentaren her...
    klem TOVE

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 1000 innlegg!! Fortsett å inspirere :) jeg trekker 1 lodd

    Marit S

    SvarSlett
  12. De får en jo ikke nok av ;)
    Trekker 3 lodd jeg!
    *tvi tvi*
    Charlotte

    SvarSlett
  13. Hurra for to lodd til meg :)
    ingridengh@hotmail.com

    SvarSlett
  14. 3 lodd! Liker Bruno på Facebook fra før av, og kommenterer her. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  15. å så kjekt! dei påsane vil eg gjerna vinna :) hilsen renate_etne@hotmail.com

    SvarSlett
  16. forresten 2 lodd på meg :) renate kringlebotten

    SvarSlett
  17. De er så fine!!
    Jeg blir gjerne med, og jeg liker Bruno på face, og kommenterer her:)

    Ha en flott lørdag ♥

    SvarSlett
  18. Heisann:) Så flott gave, tror den heldige vinneren av den blir kjempeglad:) Tar 2 lykkelodd, 1 for å like bruno og 1 for kommentar.
    Klem fra Maria.
    maria_ovre2@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Ååå digge disse posene!!! Blir veldig gjerne med ved å dele på fb, like Bruno og kommentar :)
    Grattis med 1000 innlegg ;)

    SvarSlett
  20. Så gøy :) Sånne ønsker jeg meg! 1 lodd på meg.

    Linn - linnpettersen@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Hurra!! Da prøver jeg lykken med full pott *krysserfingrene*
    Nyt lørdagskvelden, det skal vi.. Her står hjemmelaget pizza i ovnen og vinen står til lufting - perrrrrfect!
    Tvi tvi til meg

    SvarSlett
  22. Gratulera!:)
    2 lodd på meg!

    SvarSlett
  23. Gratulera!
    2 lodd til meg!:)

    SvarSlett
  24. Hei Silje vennen,
    Så deilig konk. Jeg er selvfølgelig med - for jeg elsker de posene!! :)
    ¨Tusen takk igjen for en så utrolig kos tur i Bergen - gleder meg villt til neste gang vi ses.
    Klem H

    SvarSlett
  25. Jippi:)) Gratulerer!! Tre lodd på meg ;)
    Så hyggelig å treffe deg forrige helg;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd. Flott å bruke den største posen til juletreet:))

    Veronica

    SvarSlett
  27. Gratulerer:)

    SvarSlett
  28. Hei & gratulera med innlegg nr 1000!!! Herlig inspirerende blogg du har, som eg må innom kvar dag :)))
    Prøver lykken i konkurransen, og prøver lykken med 3 lodd på meg :)))
    Flotte premie :))) ønske deg ei flotte helg :)

    renatelangaker@gmail.com

    SvarSlett
  29. Disse ser så fine ut! Ett lodd til meg.
    Gratulerer med 1000 innlegg.
    K.eilertsen att hotmail.com

    SvarSlett
  30. Astrid S.Bekkeheien27. oktober 2013 kl. 02:10

    Gratulerer. Tar to lodd jeg :)

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 1000 innlegg!
    Trakk 3 lodd jeg:)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  32. Gratulerer så mye, jeg er fast leser og setter veldig pris på bloggen din:) jeg trekker 2 lodd :)
    Mvh MonicaUE

    SvarSlett
  33. Gratulerer, digger disse posene , men har ennå ikke fått de i hus!
    Jeg tar 3 lodd,
    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
  34. Gratulerer så mye med innlegg nr 1000!
    Du har en fantastisk fin og inspirerende blogg som jeg er fast leser av!
    Innlegg er delt, kommentert og bruno interiør er likt på facebook :)
    Krysser fingrene! Elsker posene fra Uashmama, men har desverre ikke funnet de i nærheten her (Mandal).
    Hilsen Miriam Skrøvje
    miriam.skrovje@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Wow, 1000 innlegg ja. Flink du er :-) Prøver lykken med 3 lodd jeg.
    klem klem

    SvarSlett
  36. Hei! Gratulerer med innlegg nr 1000!! Jeg har delt innlegget og liker Bruno Interiør på facebook, så da blir det to lodd på meg ;)


    Siri
    sam.solva@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Gratulerer :) Har ikke sett disse posene i virkeligheten enda.. hadde vært artig og vinne!!
    Ha en fin ny uke:)

    Hilde
    hilols2@online.no

    SvarSlett
  38. Wow innlegg nr 1000. Gratulerer! !! Disse posene er såå fine. Har to fra før og vil gjerne ha flere.
    Prøver lykken med 3 lodd. Tvi tvi

    Mvh Line
    linechristineb@hotmail.com

    SvarSlett
  39. 2 lodd på meg :D
    Synne Berg Farstad
    sbfarstad@hotmail.com

    SvarSlett
  40. ooops! Mente 3 lodd :D
    Synne Berg Farstad

    SvarSlett
  41. Tusen takk for en flott blogg, koser meg masse med den.
    Deler, liker og kommenterer.
    4 lodd?

    MVH Ingeborg
    ingeborgglette@gmail.com

    SvarSlett
  42. 1000 x hurra, du har all grunn til å være fornøyd. Og så er jo vi heldige som får gleden av innleggene dine. For tiden er det mange som mister motivasjon og inspirasjon til blogging, og må legge ned skrivinga. Godt noen holder koken :)

    SvarSlett
  43. Hei!
    Jeg vil gjerne ha 1 lodd!
    Hilsen ToneME

    SvarSlett
  44. Gratulerer med 1000!
    Disse posene var jo bare supersmarte! Ønsker meg! Tre lodd:) (liker på fb + kommentar)

    Håper-på-vinnerlykke-hilsen fra Ingrid (ingrid.uh@gmail.com)

    SvarSlett
  45. Så spennende. Hvordan fungerer disse, er de vanntette? Spennende.
    Gratulerer med 1000 innlegg og go tirsdag til deg :)

    SvarSlett
  46. Gratulerer med 1000 innlegg!!
    Trekker 3 lodd, og krysser fingrene for vinnerlykke :)
    Hilsen Ina
    (scottina_1999@hotmail.com)

    SvarSlett
  47. Gratulerer med 1000 innlegg!!
    Trekker 3 lodd og krysser fingrene for vinnerlykke:)
    Har ønsket meg slike poser helt siden første gang jeg så dem på bloggen din:)
    Ha en fortsatt fin uke.
    Hilsen Ina

    SvarSlett
  48. Delt, likt & elsker! :))

    SvarSlett
  49. Fineste bloggen altså :-) Grattis!!!
    Tar ett lodd og krysser fingrene for at jeg blir den heldige!

    Klem, Tonje B ( Rogaland )

    SvarSlett
  50. Det ble i siste liten dette men jeg blir gjerne med og trekker ett lodd:)

    SvarSlett
  51. Vet ikke om du har trukket en vinner, men hvis ikke så slenger jeg meg med i siste liten her nå. Har to lodd!

    SvarSlett
  52. Heeei, jeg tar 2 lodd:)) *krysserfingrene*

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate