søndag 22. januar 2012

Utfordring! Vis meg din kaffe/te- stasjon!

Da blir det utfordring igjen, og denne gangen ønsker jeg å se din Kaffe/te- stasjon på kjøkkenet!
Vi drikker mye kaffe her i huset, og pleier å ha det vi trenger innen rekkevidde på kjøkkenet.



Nespressoen blir mest brukt, for den er kjappest og best, men også en vanlig moccamaster (som vi har i ett skap).


Kaffikapsler, sukker, kanel, kopper, te, honningklubber, esspressokopper, presskanne og mye annet har vi rundt maskinen.

Så, jeg vil gjerne se hvordan dere har det på kjøkkenet deres, hvordan løser dere oppbevaring av småting osv..
Skriv ett innlegg med bilder, og link til denne utfordringen. Så legger du linken inn i "verktøyet" under her.

Jeg gleder meg til å se hvordan deres kaffe/te - stasjon er på kjøkkenet. :)
Må legge til at det blir en flott premie fra TineK Home til en heldig vinner! Kanskje to også? :D













33 kommentarer:

  1. Så artig - denne vil jeg være med på! Har et gammelt innlegg fra i høst en gang om akkurat dette temaet, men lager noe nytt ila uka tenker jeg da ting har endret seg litt i det siste.

    Glad søndag!

    SvarSlett
  2. Så flott kaffestasjon dere har da:)
    Her i huset drikker vi hverken te eller kaffe, så her finnes det kun en gammel arvet kaffemaskin som står i skapet under benken, hehe:)

    Spennende og se alle de fine bidragene som kommer inn da:)

    Ha en fin søndag ♥

    SvarSlett
  3. Så stilig! :) Hvor har du kjøpt den lille hylla??

    SvarSlett
  4. Karina:
    Den lille hyllen er en biledlist fra Ahlens :)

    SvarSlett
  5. Vilken fin blogg du har Silje, den upptäckte jag idag!!!
    Ska fortsätta följ dig.

    Ljuvlig söndag önskar jag dig!

    // Fröken M.

    SvarSlett
  6. Kjekk utfordring, den vil jeg gjerne være med på! Har også et innlegg fra i høst om nettopp dette temaet, så jeg legger ved det siden ikke noe har forandret seg akkurat i kaffehjørnet siden oktober :) Klemmer

    SvarSlett
  7. Så morro!
    Koselig å se kaffe/te-stasjonen hos folk ja! Skal se om jeg får fiksa et bilde av min også.. men vet ikke helt om jeg skjønte forklaringa di... hehe.. er litt "ny" i bloggverdenen...

    SvarSlett
  8. Så fin stasjon Silje! :) Jeg har faktisk tatt bilder av vår i dag - og kommer med innlegget i morgen!

    KLEM

    SvarSlett
  9. Spennende utfordring!

    Kjempe fin koselig "drikke stasjon" du har!

    Ha en fin søndagskveld!
    Klem Anne Bente

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Heisann!

    Her slenger jeg meg på.
    Bloggen har nylig gjenopstått fra de halvdøde og er under redigering, men det får nå så være.

    http://ettoghitt.blogspot.com/2012/01/utfordring-i-siljes-blogg-vis-meg-din.html

    SvarSlett
  12. Så koselig kaffe- og tehjørne, så rentog enkelt i stilen.
    Kjøkkenet er et av de få rommene her i huset vi ikke har gjort så mye med enda så er ikke stort å ta bilde av...desverre
    Liker siden din godt så følger deg videre:)

    SvarSlett
  13. Så artig utfordring :)
    Min kaffistasjon er ikke like sjarmerende, men praktisk :)
    God kveld!

    SvarSlett
  14. Så fin kaffestasjon dere har :)
    Siden jeg nylig blogget om min nye Nespresso, deltar jeg med "gammelt" innlegg denne gang :)
    Kjekk utfordring.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  15. Dette vil jeg være med på! Gøy med utfordringer =)

    Superfin stasjon dere har da!

    Jippikos fra meg

    SvarSlett
  16. Jeg slenger med kaffestasjonen som ble blogget tidligere i mnd. Jeg ser forresten at vi har samme maskinen.

    SvarSlett
  17. Skal få slengt meg med så fort jeg får sjanse!:=)

    SvarSlett
  18. Ho ho, da har jeg meldt meg på utfordringen din! Masse flotte bidrag her! Spennende, spennende:)

    SvarSlett
  19. Så morsomt! Jeg er liksom ikke den som er tøff og hiver meg med på sånt, men når KAFFE er tema kan jeg jo ikke la være ;)

    Kaffe"stasjonen" din ser veldig koselig ut - min er litt mindre (mindre plass til alt her i huset), men den funker!

    Takk for utfordringen!

    SvarSlett
  20. Da har jeg lagt ut min stasjon :) Din var kjempefin og praktisk. Likte den lille hylla, men den har nok ikke jeg plass til...

    Ha en fin torsdag!

    Hilsen Desirée

    SvarSlett
  21. Morsom utfordring :)
    Og kjempefin blogg, den er lagt inn i blogglisten!
    Gina

    SvarSlett
  22. Hei Silje!
    Då har eg fått lagt inn eit aldri så lite bidrag :) Knallfin premie du har fått tak i må eg sei! Her er det bare å krysse fingre og tær !

    Håper du får ein fin laurdagskveld :)
    Klem Helene

    SvarSlett
  23. Jeg er selvfølgelig med!!

    Så gøy utfordring! :)

    Stor klem fra Ida
    -Interiør drops

    SvarSlett
  24. Denne skal jeg hive meg med på,må bare få litt dagslys først:)
    ha en fin dag

    SvarSlett
  25. Gøy utfordring!

    Skal se om jeg ikke kan legge inn et bidrag

    God søndagskveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  26. Hei Silje:) Så fin utfordring:) Denne vil jeg gjerne være med på&er igang med å lage et inlegg:):)

    Kine:)

    SvarSlett
  27. Flott blogg! Artig utfordring!
    Jeg hiver meg med :-)

    Ha en god uke!
    Klem Karina:)

    SvarSlett
  28. Så herlig utfordring, måtte hive meg med her!

    Klem Linnea

    SvarSlett
  29. Utfordringsdebutant og kaster meg med :-)

    SvarSlett
  30. Hei Silje. Så fin blogg du har! Jeg legger meg til som følger og legger ved mitt bidrag til Kaffe & Te stasjonen. Ha en herlig dag! Klem fra Malen

    SvarSlett
  31. SLenger meg med mot slutten her!
    Så fint hos dere, heldig som har så god plass til kaffe- og tekrok!
    Ha en fin tirsdag :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  32. Hei hei.. Har desverre ingen te/kaffe stasjon hos meg..Skulle gjerne slengt meg på. Men du kan gjerne bli med i min utfordring.

    Hvordan er ditt kjøkken?
    http://villafredfull.blogspot.com/2012/02/utfordring.html

    Klem Villa Fredfull

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate