lørdag 21. januar 2012

Detaljer jenterommet med nytt skap.

God kveld! Lørdag er en fin dag, iallefall når jeg har fri og godt lys å få tatt litt bilder i.
Ungene er veldig inni tegning for tiden, spesielt Elena, og det er morro å se hvordan hun blir flinkere og flinkere. I dag laget hun en bok om Bambi (den figuren med prikker er Bambi).

Caspian gjorde som lillebrødre flest; tegnet litt, men prøvde mest å sabotere. *ler*




Skapet til Elena er jeg allerede så glad i! 
Det er perfekt i høyde, og med både heng og skuffer så blir det plass til det meste.

Selv om stilen vår ellers i huset er ganske sort/hvitt/nøytral, så er barnerommene full av liv!
Der skal det være glade farger og skikkelig barnslig. Elena er veldig stolt av rommet sitt, og begge ungene leker mye der.



I morgen kjører jeg i gang ny Utfordring, og jeg håper minst like mange blir med denne gangen!
Jeg fant mange nye blogger å følge, og så mange flotte bidrag som kom inn!

Premie blir det også denne gangen.. og ett lite hint; TK. :)

Hva selve Utfordringen handler om, her er ett bildehint;

Ha en fin kveld!

Ps. Som dere ser på siden her har jeg åpnet for flere annonsører. Jeg har veid for og imot, men velger å satse på bloggen, jobbe mer med den og gjøre den enda bedre! Annonsører kan ta kontakt på mail; siljehusebo@gmail.com

7 kommentarer:

  1. Enig med deg, i barnerommene hos oss er det også fritt frem med farger! Jeg synes barndommen skal være "fargerik" :) I resten av huset av huset holder vi det mer dempet. Spennende med ny utfordring da :)

    SvarSlett
  2. Nydelig barnerom!
    Skjønner godt at du elsker skapet...Må lete litt etter "mitt" jeg...lyst på sånt når Jessica blir større;)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Barn har så god fantasi. I min yngste datters verden er det en selvfølge at en krusidull er er bil. Søte <3

    Utrolig fint skap. Er faktisk på jakt etter noe lignende selv. De rommer så mye mer enn mye av det våset man får kjøpt nå til dags.

    Ha en fortsatt fin kveld.

    Gleder meg til å se hva utfordringen går ut på! Jeg er klar :)

    -Nina

    SvarSlett
  4. Bare "litt" misunnelig på dette skapet siden du fant dette i samme by som meg! grrrr!!! Hahahaha!

    Kjekt at du kommer på bloggtreff! Gleder meg til å møte deg;-)

    klem

    SvarSlett
  5. Liker såå godt barnerommet. Skapet er NYYDELIG. :)

    Morsomt når man kan se hva ungene tegner og de har en egen historie rundt den. Herlig.

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Kjempefint skap. Venter i spenning på utfordring:)

    Kaja.

    SvarSlett
  7. Nydelig barnerom!
    Vi flytta i nytt hus for et drøyt år siden. Dvs... nytt-gammelt hus som trenger en del oppussing.. Men nå begynner jeg å føle at jeg får det mer og mer sånn jeg virkelig vil ha det for å skape et hjem. Så nå bare elsker jeg å lese og få inspirasjon i blogger som dette!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate