lørdag 27. august 2011

Hjemme hos Solveig og Rikard; Funkishus med personlig kunst!

Hei!
Endelig kom jeg meg av gårde på tur. En liten endring i planen dog; begge ungene ble med.
Det ble en kjapp fotografering, men med ett så lekkert hjem er det ingen problem å få bildene!

Solveig og Rikard har bygget en flott funkishus, MED takterasse og nydelig utsikt, utenfor Haugesund.
De har også en skjønn liten valp som heter Max, som Elena falt totalt for såklart.

I gangen henger den superkule knaggen "Hang it all", og en tolix har også fått plass.

På det lekre gjestebadet henger ett stor bilde Solveig selv har laget.


Kjøkkenet er en drøm; store lamper fra TineK, Smeg kjøleskap, KitchenAid kjøkkenmaskin og en stor gasskomfyr!


Fargene er perfekt kombinert og en fryd for øyet! ;)


På kjøkkenet har de også en sofakrok, og det store bildet som er kjøpt på "Ting", gir det en litt gøyal vri.


Love it!




På veggen henger ett av Solveigs kunstverk, denne kunne jeg lett tatt med meg hjem! *forelsket*


Videre opp blir vi møtt av dette:


Trenger jeg si hvem som har laget det? Utrolig kreativt, og med en kul effekt på rommet.




Kontor.
Loftstuen var populær, og Elena så en sjanse for litt sofahopping.


Bildet bak er også laget av Solveig selv! Du burde virkelig vurdere å selge slik, Solveig!


Soverommet, rent og deilkat med sengetøy fra Lexinton.

Med en flott garderobe.


Badet tilknyttet soverommet har 2 dusjhoder og god plass.




Takterassen, med nydelig utsikt!


Ett fantastisk flott hus, med personlighet og stil!

Tusen takk for at jeg (og mine 2 turbobarn) fikk komme!

Ha en fin lørdag!

15 kommentarer:

  1. For et flott hus! Fint med sofakrok på kjøkkenet, hjemmets hjerte?

    SvarSlett
  2. D blei jo bra:-) Kjekt dåkke ville komma! Sitte å vurdere om eg ska begynna å blogga, men eg klare ikkje bestemma meg..

    -Solveig

    SvarSlett
  3. Var på overnattingsbesøk i dette fantastiske huset midt under innflyttinga. Kjekt å sjå det ferdige resultatet :) Og spesielt Poul Pava bildet på veggen - det passa eg på for Solveig i eit heilt år!

    SvarSlett
  4. Det var et veeeldig fint hjem!
    Takk for at du deler :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  5. Wow. Så gjennomført og fint. Helt fantastisk, og for noen flotte kunstverk.

    SvarSlett
  6. Så gøy å se.
    Og for en kunstrerisk dame.
    Spenstige malerier!
    Kjempegjennomført og fint.

    SvarSlett
  7. For et fantastisk hus!! Flott kunst var det også!

    SvarSlett
  8. Det var et stilig hjem, og koselig med "hjemme hos" innlegg - og ikke minst herlig kunst! Takk for at du deler og takk for koselig hilsen på min blogg :=) Ha en fin søndagskveld. Klem :=)

    SvarSlett
  9. Fantastisk hus og lekker kunst! Solveig bør absolutt begynne å blogge og selge kunst!

    Jeg har også en serie på min blogg som jeg kaller "Hjemme hos venner". Det er ikke alltid jeg tør å spørre om jeg kan ta bilder, men noen gang tar jeg mot til meg. Og flott at du tok med kameraet på besøk alik at vi fikk ta en titt inn i dette flotte hjemmet!

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  10. FOR et nyydelig hus!! Og slik vakker kunst på veggene...

    SvarSlett
  11. Har veldig lyst på et av bildene hu har lagt selv! De var kjempe tøffe :)

    SvarSlett
  12. Herre min hatt for et flott hjem!!

    SvarSlett
  13. Her var det mye inspirasjon å hente! Vet du hva slags kjøkkenbenk de har?

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate