søndag 7. august 2011

Gangen, atter en gang!

Hei!


Jeg viste frem gangen for ett par dager siden, og allerede er den litt anderledes.
I vår kjøpte jeg den høye krakken på Living, for jeg syns den var såå fin! Men jeg har ikke funnet en skikkelig plass eller bruk til den. Så jeg solgte den, og kjøpte i stedet 2 små, hvite krakker i samme stil.


De var bedre med tanke på høyden, og det ble en til hver av ungene i gangen.



Har mange flere planer, men så var det den tiden da. *smiler*


Ha en fin søndag, her blir det brødbaking!

6 kommentarer:

  1. Heia! Elskar krakkane kjempe mykje. Vakker farge;)

    SvarSlett
  2. Hei Silje. Nydelig gang! Ser vi liker mye av det samme. Har selv lyst på en sort og hvit matte slik som du har. Lyst å røpe hvor du har kjøpt den?
    Ha en herlig søndag :)
    Klem, Chilli Charm

    SvarSlett
  3. De living krakkene var kjempe fine og dekorative

    SvarSlett
  4. Kid er notert, og tråles til uka! Takk for kjapt svar :)Klem, Chilli Charm

    SvarSlett
  5. Så fint det ble med de to krakkene i gangen! Alltid gøy med noen små forandringer.
    God søndag til deg også :) Klem

    SvarSlett
  6. De er så fiiin, så på de selv hinn dagen:)) Kjempefin header har du også fått.. Vi er nett kommet hjem fra horten turen:)) Fikk med meg en seng, gyngestol og mye mer fra den lille turen:))

    Klem Henriette

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate