fredag 6. mars 2015

Del 2 hudpleieprodukter og the ugly thruth


Dette innlegget inneholder sponsede produkter som jeg skal teste.

Hei, da må jeg få vise dere litt av det jeg skal teste fremover. Grethe hos Regina i sentrum har nemlig omvendt meg fra mitt tidligere "ta det billigste" forhold til sminke og hudpleie. Jeg har testet noen av de litt dyrere hudproduktene før, men egentlig ikke merket så veldig forskjell og fortsatt med produkter som ikke har passet helt for min hud. 






Da jeg kom hjem fra hudpleietimen hos Regina var det rett opp på badet og rydde. Ut med den gamle sminken, utgåtte produkter og virrvarr. Etter et halvt års medlemskap i Glossybox hadde jeg mye rot, og brukte ikke halvparten av de produktene jeg fikk. Noen gode produkter har jeg vært veldig fornøyd med og det er en peelingkrem og ansiktsrens fra Emma B.
Rot, uffameg!


Etter å ha fått en skikkelig hudanalyse, veiledning og gode råd så ser altså min sminkedel på badet slik ut:


Foundation og pudder fra Sisley, ansiktsrens fra Emma B, La Prairie dag/nattkrem, leppebalm fra Guerlaine, B-vitamin, ansiktsmaske, en peilingkrem og et hårskum for volum.
I sminkevesken er det øyebrynsminke fra Bitchin Brows, øyenskygge, solpudder og en rouge. Mascara bruker jeg ikke siden jeg bruker eyelashextensions. 


Herlig å få vekk alt rotet!
Jeg skal teste to produkter som jeg fikk sponset en stund fremover nå; Lip Balmen fra Guerlain er den ene. 


Som dere kanskje ser er jeg plaget med at jeg blir så tørr på leppene og denne skal være veldig god. Denne balmen ble opprinnelig laget til bruk på såre brystvorter, tilsatt litt rødvin så barnet skulle sove godt. Men det brukes den ikke til lengre så klart, men rødvin er det fortsatt i den.


Denne kremen fra La Praire og brukes både som dag og nattkrem. Den beskytter huden mot sterkt lys, tørr luft og de daglige påkjenninger huden vår utsettes for. Den er i en kremkonsistens men er bygget opp på en litt annen måte en vanlig krem og kalles "emulosjon". Den er fuktighetsrik og smelter inn i huden. Den skal forebygge de første tegn på aldring og øke hudens elastisitet.  Den lover mye godt, så jeg er spent på å teste den og gi dere min vurdering av den etter noen uker.



Så får vi se hvilke resultater mine nye hudpleieprodukter gir, jeg skal gi dere min ærlige mening.
Ha en strålende helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate