fredag 19. desember 2014

Enkel oppussing av spisebord

Hei!
Jeg liker enkle og lett gjennomførbare tips til interiøret. Små forandringer som ikke koster mye men som likevel gir en fin forandring. En butikk som er genial da er Søstrene Grene. Jeg var innom på Markedet i Haugesund Sentrum sist uke, og der fant jeg marmor "på rull".
Spisebordet vårt bærer preg av at vi har småbarn i hus, og jeg prøvde meg med en enkel nødløsning. 


Jeg brukte to ruller med marmor, og må si meg fornøyd med resultatet. 
Jeg flyttet også om på gulvteppene i huset for å få det litt lunt rundt spisebordet. 


Hvor praktisk det er med det teppet under spisebordet er en annen sak, men det ble så koselig at det får står slik en stund. 

Ha en nydelig fredag! 

1 kommentar:

  1. Kult tips! Hvordan funker det i praksis? Går det hull i folien?

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate