onsdag 26. november 2014

Gaveinnpakking og Invitasjon

Hei!
Jeg har så smått startet gaveinnpakkingen, og da jeg var innom søstren grene fikk jeg sikret meg fint papir og lekre gaveesker. 
Akkurat min stil!



På fredag er det ett gratis arrangement på Shape treningssenter på norheim. 

Det kommer øyenbrynsspesialister som gir deg tips, råd og veiledning på hvordan du kan style brynene dine til enhver anledning. Det blir servert litt å spise, litt å drikke og god stemning. Gode priser på produktene og goodiebags blir det også. 
Fra kl 17-20 på Shape altså. 
Håper å se deg? 

Ha en fin onsdag!




1 kommentar:

  1. Lekkert! På Søstrene Grene har de mye flott til gaveinnpakkingen altså. Må ta turen innom ;) Takk for tips!

    Fortsatt fin dag!
    ... og ønsker deg en strålende førjulstid!
    KLEM
    ANETTE

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate