onsdag 7. mai 2014

Vippeextensions på tilbud, til 17 mai eller før ferien!

                 
                                                                   Hei!                                                           Sponset behandling.

Travle dager her i huset, og 17 mai nærmer seg med stormskritt. 


Jeg har tidligere blogget om vippeextensions for jeg er en stor fan! Det er vel ca 2 år siden jeg begynte å bruke det, og er hekta mildt sagt. Det å slippe å styre med mascara om morgenen er herlig, og en gang i måneden fyller jeg på.



Det siste halvåret har jeg gått til Linda på Shape trening og velværesenter og er kjempefornøyd med de vippene. Nå kjører de tilbud i mai med vipper til 990 kr. 


Så vil du prøve vil jeg anbefale deg en koselig time på Shape. De har varme i benken, behagelig musikk og tenkte lys. En avslappende time med skjønnhet. 


Sjekk siden deres her: http://shapetrening.com/
Og her er mail til Linda : linda@shapetrening.com

Nå er det natta her, i morgen skal jeg legge ut 5 episode av "SMAK" interiørprogram, da er vi hos Siv Mette fra bloggen www.mittogvaarthjem.blogspot.com

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate