onsdag 2. april 2014

I kveld er det premiere på Interiørserien "Smak" på HTV!

Hei!

I dag har jeg vært i Gismarvik for å spille inn en av de siste episodene av "Smak" for HTV.no




Lisbeth har ett nydelig funkishus med fantastisk utsikt, og for Lisbeth er det viktigste å dekorere med ting hun virkelig liker og er glad i; uansett hvilken stil det er.


Resultatet er ett nesten like nydelig hus som jenta selv. :)



OG i kveld sendes første episode! Jeg er både nervøs og spent, men jeg vet dette kommer til å bli en kjempe inspirerende og flott serier. Masse gode interiørtips, fine folk og nydelige hus.
Gled dere!
Vi har vært på Karmøy, i Haugesund, i Etne og i Sveio. Det er nye funkishus, resutrerte gamle hus, 50-talls hus, 80 talls, store og små. Mye spennende med andre ord. 
Jeg føler meg veldig heldig som har fått lov å være programleder, finne hus og komme hjem til så mange flotte mennesker. 
For dere som ikke har lokal-tv så pust ut; dette sendes også via nett-tv og fra kl 17 i dag kan du se det her:

www.htv.no

Det blir også lagt ut på nettet slik at man kan se episoden om igjen og om igjen. *hurra!*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate