søndag 15. september 2013

Ukas skjønnhetstips; Trendy negler!

Hei!

I går var en travel dag men kjekk dag. Det var veldig greit å få ordnet seg litt før vi skulle i bursdag til en venninne.

På treningssenteret jeg går på har de ett veldig bredt og godt velværetilbud, deriblant en hyggelig jente som heter Georgiana.
Hun har ett koselig lite kontor inne på "Shape trening og velvære", og legger de flotteste neglene på Haugalandet! Jeg fikk teste det for å skrive ett innlegg her på bloggen :)


Det koster 400kr for å få lagt akkurat de neglene du ønsker, og det er ikke lite du kan velge mellom!
Du kan velge mellom glitter, diamanter, perler, mønster og mye mer. Hun er kreativ, så vil du ha noe helt spesielt er det ingen problem.


Mye lekker bling å velge i, kun fantasien setter grenser på Georgiana sitt kontor.


Jeg jobber som sykepleier til daglig, så selv om jeg godt kunne tenkt meg både sommerfugl og diamanter så ble det fransk manikyr med noen få gullperler. Enkelt og lekkert!

 
Kjempefornøyd!


Neglene støpes på med gel slik at all pynten og dekoren sitter bomfast. Så dette er i grunn en mer hygienisk måte å pynte neglene på, siden vanlig neglelakk flasser og det gjør ikke denne.



Mer negleinspirasjon:



Gull og glitter :


Så; ønsker du deg lekre negler til en spesiell anledning, eller bare vil ha fine negler til hverdags (det er lov å pynte seg til hverdags også : ), så stikk innom "Shape trening og velvære" og spør etter Georgiana. Det koster kun 400kr, uansett hvor mye dekor du ønsker.

Shape ligger i gamle gildebygget på Norheim.

Ha en fin søndag!

1 kommentar:

  1. Så fine negler, Silje :) Eg går kvar femte veke og steller neglene mine, har gjort det i fleire år og elsker denne egenpleien! I 99% av gongane går eg for fransk manikyr, eg er ikkje voldsomt sprek i pynt og bling og liker det safe. Calgel heiter geléen som negledesigneren "min" bruker, og den er eg særst nøgd med.

    Ha ein god veke!

    Klem Eli

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate