tirsdag 14. mai 2013

Mote for gravide - sommernyheter og 17 mai tips!

Hei!
På tide med en kikk på MamaLicious nyheter, jippi!


Nå er det jo snart 17 mai også, så kanskje du som er gravid får noen gode tips her?
Det er i alle fall sommernyhetene som nå er i salg, og med sommer hører friske farger til :)


Søte sommerkjoler er ett "must" til sommeren og lange, behagelige kjoler er jo veldig fint til en kulemage syns jeg. 


Å være gravid er ingen hindring til å kle seg kult, og med shorts og skjørt som passer magen er det ingen problem! 




Mine favorittplagg fra sommerkolleksjonen:

Nydelig blåfarge på denne kjolen i mykt jerseystoff, og kombinert med ett smalt lærbelte, fine sandaler og en kul veske blir det ett avslappet men pent antrekk.

17 mai sa du?



Elegant strikkejakke i sort og hvitt kombinert med en rød kjole, ett fint 17 mai antrekk for en med kul på magen. 




Eller hva med en tøff, sort bukse, hvit bluse og en knallblå blazer? Enkelt og fint. 



Den lilla og grå kjolen = min absolutte favoritt i kolleksjonen!



Behagelig trenger ikke bety kjedelig! Myke jeans og tøffe mønsterbukser kombinert med en av disse toppene blir smashing.





Det fine med MamaLicious er at de har utrolig bra priser på klærne sine. Det er jo ikke så lenge man går gravid, men det er likevel viktig å både føle seg vel og se bra ut i graviditetsklærne. Det var i alle fall viktig for meg de to gangene jeg gikk gravid.
Hvorfor ikke tørre å kle seg litt tøft også, med for eksempel rosa jeans og dyreprint ?
Love it!



På nettbutikken har de jeans, topper, kjoler, jakker og mye mer! 
Jeg kunne sikkert lagt med tusen bilder til, hehe for det er så mye fint, men jeg får heller anbefale dere å ta en titt. 
Innlegget er laget i samarbeid med MamaLicious. Jeg er en del av deres bloggpanel :)

Ha en fin kveld!


2 kommentarer:

  1. Utrolig mye lekkert!!
    Og kjempefine priser:)
    Nesten så man har lyst på en liten til, hihi:))

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Her var det mye lekkert! Takk for gode tips :-)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate