torsdag 17. januar 2013

Trestubber, papirposer - kunst.

Hei!
I dag fikk jeg tatt litt bedre bilder av de nye stubbene. Jeg la dem ut på Instagram, men må jo vise dem frem "skikkelig".


Pappa som har laget dem. Han kapper dem opp, fjerner barken og pusser dem ned.
Flink, ikke sant? :)


På bildeveggen har mannen bidratt med litt kunst.


Greit å ha en som kan tegne i hus!

(*kremt* alt som står på sjenken er julepynt som ennå ikke er kommet lengre enn i eskene..)



Papirposen fra Bruno Interiør (de har forresten fått påfyll, så sjekk www.brunointerior.blogspot.com) brukes for tiden til oppbevaring av interiørmagasiner.



Ha en fin torsdag!

13 kommentarer:

  1. love those stumps!

    smiles to you and hope you will stop by when you have a moment.

    michele

    SvarSlett
  2. Knall stilig med stubbene :) grett å ha ein pappa så kan laga sånne kjekke ting til huset :)
    ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Stilig! Jeg må ha en stor speil. Det er så kult når du ta bilde av antrekkene dine.

    God kveld,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Tøffe stubber!
    Likte stilen din veldig godt!
    Naturlig og lys! deilig!
    Vakre bilder har du tatt og!
    Ønsker deg en NydeligFlott torsdagskveld!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  5. Fint! En slik papirpose må jeg skaffe meg! Lurt til interiørbladene:)

    *smil*
    frukongle

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. De er så fine de stubbene pappa'n din lager:)
    SKulle gjerne hatt slike...
    Men desverre er porto litt vel dyrt for en slik, hehe:))

    Digger den store posen ♥

    SvarSlett
  8. Fantastiske stubber! Du er vel heldig :-) Gi beskjed om han tar bestilling ;-)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  9. Så fine!
    Heldig med en handy pappa : )

    Fin kveld til deg : )
    KLEM

    SvarSlett
  10. Så fine stubber! Og flink mann;))

    SvarSlett
  11. Tøffe stubber! All honnør til flinke flinke pappan din :-) Og jeg må si mannen imponerer med sine tegneferdigheter også. Riktig så stilig!

    Ønsker deg en super helg :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  12. LIKER!
    Jeg ønsker meg også noen stubber,
    og har ei venninne som driver skogsbruk,
    så det blir nok snart noen her i hus også:)
    Digger papirposen også (og de er ikke særlig enkle å få tak i!):)
    ønsker deg en fin start på helga:)
    klem nina

    SvarSlett
  13. Hei Silje,

    hvor mye betalte du for jieldelampene?

    Julia

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate