tirsdag 13. november 2012

Ommøblering!

En liten titt på stua i dag.




Ha en flott dag!

8 kommentarer:

  1. gorgeous styling!

    smiles to you and hope you'll pop over soon for lovely.

    best.

    michele

    SvarSlett
  2. Så flott stue!
    liker så godt lampen din, og stubben:)

    ha en god dag du også:)

    SvarSlett
  3. Stiiiiilig!
    Liker hyllen din. Så mye spennende oppå der og så flott satt sammen!

    Fin kveld til deg!

    -Gunstig hilsen-

    SvarSlett
  4. Stiiiilig!
    Liker spesielt godt hyllen din.
    Så mye spennden oppå deg og satt sammen på en flott måte!
    Fin kveld til deg!

    -Gunstig hilsen-

    SvarSlett
  5. Du har det veldig fint hjemme hos deg, skikkelig gjennomført! Likte veldig godt julebildene under her også, moro da, å ha jul i april, hihi;-) Skal gå ut å kjøpe bladet siden dere er med ;-)

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  6. Så fin stue du har - digger stilen :-) god onsdag kveld til deg :-)

    SvarSlett
  7. Kule bilder!
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  8. Så mye lekker interiør inspirasjon her hos deg!
    Jeg lurer litt på hvor du har fått tak i de fine saueskinnene på disse bildene?
    Leter meg ihjel etter liknende i slik grå nyanse uten hell.
    Fin mandagskveld til deg :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate