tirsdag 2. oktober 2012

Hva bruker du klesklyper, gavepapir og washitape til?

Her har du 15 DIY tips!

1. Klesklyper til posene med te fra Søstrene grene.

2. Gavepapir på bordet.



3. Washitape rundt ett telys.



4. Klesklyper til å lage en lenke til barnerommet eller til kontoret.



5. Gavepapir i en ramme.


6. Klesklyper til dekorasjon.



7. Washitape på døren.



8. Gavepapir som bordbrikke.


9. Klesklype til adventskalenderen.


10. Washitape til gaveinnpakking.



11. Washitape til lyslykt.



12. Klesklyper til å henge opp bilder.


13. Washitape til å pynte sugerør til barnebursdag.


14. Gavepapir til å kle inn en gammel blomsterpotte.


15. Klesklyper til borddekkingen.


Håper du fikk noen tips!
Og kommenter gjerne hva du bruker klesklyper, gavepapir og washi tape til! :)

Fin dag!

15 kommentarer:

  1. Du er jammen superkreativ!
    Tusen takk for flotte tips:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig mange gode tips :-) Jeg for min del bruker klesklyper til å henge opp klevasken, gavepapir til gaver og maskeringsteip til maskering. På tide å tenke utenfor boksen kanskje ;-P Takk for gode ideer :-)

    SvarSlett
  3. Fantastisk med tips! Hjertelig. Jeg har brukt tape på en hvit bilderamme på min datters soverom. Rosa, såklart ;)

    Ha en fin dag!

    http://marissblogg.blogspot.no

    SvarSlett
  4. Du er bare genial altså! :)
    Takk for at du deler tipsene!
    God ettermiddag og kveld :)
    Klemklem

    SvarSlett
  5. Her var det mange fine tips ja:)
    Wasi teipen er nok den som blir brukt mest her:))

    HA en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  6. takk for mange fine tips! :)

    SvarSlett
  7. Mange smarte tips her :)
    Jeg bruker også gavepapir i bilderammer, og klyper til bordkortene. Jeg har også blitt forelsket i gråpapir som "blomsterpotte".

    Gina

    SvarSlett
  8. Her var det mange flotte tips!
    Har brukt klesklyper til å henge opp bilder og tape rundt telys.
    Ha en flott uke

    Klem

    SvarSlett
  9. Mange smarte tips! Så på det gavepapiret jeg også, angrer på at jeg ikke kjøpte det ;-)

    Kjekt å treffe deg på messen!

    SvarSlett
  10. ohooo, så mye herlig inspirasjon! Flink du er :D

    SvarSlett
  11. Supre tips!

    Ønsker deg en fin dag
    Vi er fremdeles alene hjemme jeg og barna, mannen er i Houston. Tror han har fått shoppet litt, Ella ønsker seg ugg til bursdagen:) Liten men merkebevisst, hva gjør vi med sånt?:)
    I dag blir det fotballkamp (Hans Martin skal være kaptein på laget og gleder seg noe veldig) og senere har jeg leid inn svigers som barnevakt for jeg skal på Carte Blanche på kulturhuset. Gleder meg:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. Så mange fine og inspirerende tips!!!
    Flink og kreativ er du Silje!:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate